Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2009

KALHMERA

KALHMERA SAS APO TA 2 MOLEMAKIA KAI TH MAMA TOUS.

15 σχόλια:

Κατερίνα Ζηκούλη είπε...

Γειά σας molemakia. Καλή αρχή και να ξεπεράσετε τον molemou.

molemakia είπε...

ευχαριστούμε πολύ και ελπίζουμε κυρία Κατερίνα να σας γνωρίσουμε από κοντά.
τα molemakia

Stelios είπε...

Γειά σας molemakia και MOLEMΟU.Νίκο τα έμαθες
να μη σε προσπεράσουνε στη στροφή.
Καλη επιτυχία.
Υ.Γ.Να δοκιμάσουμε και το τσίπουρο
χωρίς γλυκάνησω???

μολεμακια είπε...

κύριε Στέλιο το τσίπουρο ο
παππούς μου το φτιάχνει με γλυκάνησω .αν θελετε να σας στειλω με το μπαμπα μου οταν θα περασει απο τη θεσσαλονικη.

Stelios είπε...

Ευχαριστώ αλλά το πίνω σκέτο καί διπλής?
Πές στον μπαμπά MOLEMΟU να κάνει κάτι
με το CBOX, ώσες φορες δοκίμασα να γράψω
εκανα πατάτα???
Ο ΠΑΠΠΟΥΣ του " Greek Music ""

molemakia είπε...

θα του το πω κύριε Στέλιο

molemakia είπε...

καλησπέρα σε όλους

Stelios είπε...

Καλησπέρα στον μπαμπά MOLEMΟU και στα μολεμάκια!!! Θα σάς μαλώσω, για το (κύριο) Στέλιο. Είμαστε σχεδόν μία ηλικία,βγάλε 6 χρόνια το δημοτίκο,1 τεχνική σχ,τα μισά καλοκαίρια,καί τον στρατό 3χρ. είμαι 16 χρ.
Πές στον μπαμπά MOLEMΟU να σας πάει στόν
Βόλο για κανένα μπάνιο και ο υπολογιστης
τόν χειμώνα.Βρές και τα χρόνια μου???
Φιλάκια!!!

molemakia είπε...

31 είστε κύριε Στέλιο?

Stelios είπε...

31!!! Να σας πάω στα μπουζούκια,στη θάλασσα,παντού. Εγώ έκανα λάθος πολλά χρόνια
από το δημοτικό τα ξέχασα,30 είναι η κόρη μου,
5+2 είναι η εγγονές καί χωρίς το + είμαι εγώ 52. Φιλάκια σε ολους!

zoyzoy είπε...

Καλημέρα MOLEMAKIA!
Πολύ χαίρομαι που κάνατε δικό σας χώρο τώρα θα έχουμε όλοι την οικογένεια!
Καλές αναρτήσεις και
φιλιά θαλασσινά σε όλους!!

Θανασης είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΛΕΜΑΚΙΑ ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΛΕΜΟΥ.

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΗΜΗ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Κατερίνα Ζηκούλη είπε...

Ακόμα πλατσανάτε ωρέ!!!!!

Stelios είπε...

Καλησπέρα! Δέν είχα να κάνω κάτι καλήτερο και σας έκανα ενα Banner.Δεν ξέρω πως να σας το στείλο,θα ξέρειο μπαμπάς το εχω στην σελιδα μου.Φιλακια σε όλους

Stelios είπε...

Αν και είναι αργά θα το διαβάσετε το
πρωί.Τι κάνεται είστε καλά ολοι κάνατε κανένα μπάνιο.Που είναι ο
μπαμπάς θα του πείτε του οτι θα του
πάρω την κόρη,η θα μου πάρει την
εγγονή.Θα συμπεθεριάσουμε σίγουρα..
Πολλά φιλάκιαααααααα!
Να είστε καλά